Kundtjänst E-HANDEL

Hur kan vi hjälpa dig vidare?

När du köper en ny säng, täcke eller kudde, är det trevligt om någon tänker med dig. Vi vill gärna att du kontaktar någon av våra rådgivare i butik för alla dina frågor om produkter och vad du ska tänka på för att kunna sova så bra som möjligt.

Gäller det frågor om din beställning, leverans eller eventuella klagomål kan du kontakta oss via telefon eller mail nedan. Vi kommer att arbeta med dig för att hitta den lösning som passar dig bäst. Vi försöker att svara på ditt ärende så fort vi kan och återkopplar alltid inom 48 timmar.

 

 

E-post

Skicka en fråga via e-post och vi svarar dig inom 48 timmar. Skicka din fråga till oss på adressen:

kundtjanst@sangjatten.se

 

 

Sociala medier

Följ oss gärna på våra sociala medier. Dela gärna era bilder och tagga oss eller använd vår hashtag. 

Facebook
Instagram
#sängjätten

Service i butik, Vi hjälper dig!

Oavsett om du redan handlat hos oss eller funderar på att investera i god sömn så finns vi här redo att hjälpa dig med eventuella frågor. Har du handlat i butik och har frågor om din leverans eller vill göra en felanmälan ber vi dig kontakta butiken du handlade i. Försök ha ordernummer nära till hands för snabbare hjälp. Välj butik via snabblänkarna nedan.

Hitta din Sängjätten-butik

Välkommen in till oss!